به گزارش هرازنو به نقل از “ورزش سه”، در لیست نفرات برانکو که به سه بخش تقسیم شده اند، وحید طالب لو دروازه بان استقلال عجیب ترین گزینه محسوب می شود.
این گزارش می افزاید برانکو در فهرست خود بازیکنان را به سه دسته تقسیم کرده است: 10 بازیکن از تیم قبلی که آنها را قطعا می خواهد. بازیکنانی مثل سوشا مکانی، محسن بنگر، امید عالیشاه، مهدی طارمی، مایکل اومانیا، احمد نوراللهی، محمد نوری، حمید علی عسگر، علی علیپور و هادی نوروزی که طبعا شانس ادامه کار در پرسپولیس را دارند.برانکو همچنین یک لیست دوم برای پرسپولیس مشخص کرده که اگر با بازیکنان موردنظر به توافق نرسد، قرارداد آنها را تمدید می کند، در لیست دوم بازیکنانی مثل رضا نورمحمدی و مهرداد کفشگری به چشم می خورند.

اما لابد برای همه شما جالب است که درباره نفرات قطعی موردنظر برانکو برای فصل تازه بدانید. بنابر گزارش موثق ما، وحید طالب لو، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و مهرداد جماعتی در فهرست وی قرار دارند. جماعتی که با فولاد هم توافق نکرده شانس خوبی برای حضور در پرسپولیس دارد. همچنین طالب لو که عضو تیم استقلال است به دلیل تغییرات ممکن است از این باشگاه جدا بشود و مشخص نیست که آیا پرسپولیس را انتخاب خواهد کرد یا نه. فرشاد احمدزاده هم بازیکن پرسپولیس است که برای سربازی به تراکتورسازی رفته همچنین وحید امیری یکی از پرطرفدارترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات است و حضور او در پرسپولیس به سادگی اتفاق نخواهد افتاد.

برانکو همچنین نام دو بازیکن خارجی از اروپای شرقی را در لیست خودش قرار داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *