هراز نیوز: روز گذشته باز در خبرها آمد که فردی در شرق تهران کشته شد. این فرد چه دانشمند باشد و چه دانشجو فرقی ندارد، مهم کشته شدن و ناامنی موجود در فضای جامعه است که مردم را دچار تشویش و اضطراب کرده است.

جهان نوشت: حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است، کمیسیونی که وظیفه نظارت بر دستگاه‌های امنیتی کشور را برعهده دارد. وی در گفت‌وگو با جهان، می‌گوید: قوانین مشخص است، وظایف مسئولین مربوطه هم آن قدر وضوح دارد که کسی نتواند از زیر بار آن شانه خالی کند.

وی با ابراز تعجب از اهمال‌کاری دستگاه‌های نظارتی، افزود: واقعا متعجبم از اینکه چه طور به راحتی مسئولین ما اجازه می‌دهند احساس امنیت هم از مردم گرفته شود.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با عنوان این مطلب که برخورد جدی دستگاه قضایی و انتظامی لازم است تا احساس امنیت به جامعه برگردد، یادآور شد: مجلس بر اساس نظارتی که دارد از دادستان کل کشور و نیروی انتظامی توضیح خواستیم تا به مجلس بیایند.

ابراهیمی این را هم گفت که: بخش اعظم این اتفافات از جمله ضرب و جرح طلبه ناهی از منکر مربوط می‌شود به وضعیت فرهنگی و کم کاری دستگاه‌های فرهنگی کشور.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *