هراز نیوز :رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: این استان دو میلیون واجد شرایط رای دادن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، هادی ابراهیمی ظهر شنبه در بازدید از ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساری افزود: به دنبال ایجاد فضایی پر از شور و نشاط به منظور مشارکت حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شوری اسلامی هستی. 

وی اظهار داشت: انتخابات فرایندی برای خدمت محسوب می شود و کسب قدرت نادرست است.

ابراهیمی متذکر شد: تلاش شود تا اخلاق انتخاباتی در تبلیغات مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: دو میلیون نفر مازندرانی واجد شرایط برای رای دادن هستند و امسال نیز 150 هزار نفر رای اولی در استان بر نشاط انتخاباتی می افزایند.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران ابراز داشت: امسال 44 هزار نفرعوامل نظارتی و اجرای در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور برگزاری انتخابات سالم و اعمال رویه قانونی در شعب اخذ رای مازندران فعالیت می کنند.

وی در بازدید از سیستم سامانه اینترنتی ستاد انتخابات فرمانداری ساری یادآور شد: زمینه فعالیت رایانه ای در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود آماده است و نارسایی ها نیز در این بخش مرتفع شد.

ابراهیمی با بیان اینکه شرایط برای انتخاباتی پر شور در استان مازندران به ویژه شهرستان ساری فراهم است، اظهارداشت: ساری حوزه انتخابیه مهم در سطح استان است و بازدید دوره ای را از ستادهای در برنامه های خود داریم.

وی در مورد برخی از فعالیتهای غیر قانونی هواداران داوطلبان انتخاباتی یادآور شد: آنچه برای ما مهم است اعمال رویه های قانونی است که تبلیغات باید در چارچوب قانون فعالیت شود.

ابراهیمی با تاکید براینکه هرگونه بی قانونی در تبلیغات انتخاباتی تبعاتی را به همراه دارد، تصریح کرد: راه اندازی کارناوالهای تبلیغاتی آسیب است و نامزدها از اینگونه تبلیغ بپرهیزند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرستانها تخریب نامزدهای انجام می شود، گفت: پخش موسیقی های نامربوط و دلخراش از سوی ستادهای انتخاباتی باید مورد توجه و برخورد فرمانداران قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران هرگونه نصب پوستر کاندیدا در سطح شهر را جرم دانست و ادامه داد: قانون فصل الخطاب است و فضای تبلیغاتی برای همه باید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *