هراز :شهید یوسف عباس زاده  فرزند علی گدا، متولد1337/03/15 از شهرستان آمل  ، روستای پاشاکلا از توابع دشت سر میباشد / آن شهید گرامی  در اوایل انقلاب عضو اصلی انجمن شورای اسلامی ، و جزو اولین تشکیل دهندگان پایگاه بسیج روستا بوده و به صورت جهادی و بدون هیچ چشم داشتی بعنوان معلم بمدت یک سال در روستای اجوارکلا( خونی سر)  به تدریس دروس ابتدایی مشغول بود .
شهید بزرگوار خدمت سربازی خود را  در ارتش جمهوري اسلامي ايران – لشگر 21 حمزه – رسته پدافند هوايي می گذراند و درمورخه 1361/02/15 در عمليات بيت المقدس دشت گلگون خونین شهر ،  بر اثراصابت ترکش به سينه اش به درجه رفيع شهادت نائل آمد و در تاریخ 1361/02/21 درگلزار شهداي زادگاهش(پاشاکلاي دشت سر) آرام گرفت.
 
گزیده ای از وصیت نامه شهید:
من از تمامی برادران، از انجمن اسلامی و مردم محل و ملت شریف ایران میخواهم که از امام امت دست برندارند و او را تنها نگذارند و همواره به رهبری ایشان به این خط با خونشان بعد از ما تداوم بخشند.
 سی و سومین سالروز شهادت معلم صدیق و سرباز اسلام شهید يوسف عباس زاده
شهدا را یاد کنیم . شده با ذکر یک صلوات
امیر کردی ،هراز
16 17 18 19 12 13 14 15
24 thoughts on “يوسف عباس زاده ، معلم شهیدی که در روز معلم شهید شد”
  1. شهدا را یادکنید باذکرصلوات….
    ممنونم از کارخوبتان…..

  2. با سلام و خداقوت خدمت آقای امیر کردی
    ممنون از زحماتتون

  3. باسلام خدمت شما اقای کردی سپاسگذار از این همه لطف و محبت شما نسبت به خانواده شهدا وتلاش شما برای زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدا امیدوارم همیشه سالم و سربلند باشید

  4. سلام
    کسانی که یوسف شهید را می شناختند همه از او به نیکی یاد میکنند و از خلق خوش او لحظات خوبی به یادگار دارند .

  5. کسانی که یوسف شهید را می شناختند همه از او به نیکی یاد میکنند و از خلق خوش او لحظات خوبی به یادگار دارند .

  6. با سلام فداکاری شهدای عزیزمان تثبیت کننده امنیت و ثبان کشورمان است و سواستفاده کنندگان از این خون بزرگترین خیانتکاران خواهند بود یاد همه شهدا گرامی باد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *