احمدی نژاد

احمدی‌نژاد گفت: برخی افراد حاضر هستند حق را برای رای آوردن در انتخابات زیر پا بگذارند و دست به هرکاری بزنند و از ارزش‌ها کوتاه بیایند تا مثلا پیروزی موقت و کوتاه مدتی را به دست بیاورند.

 محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری سابق، شب گذشته در مراسم جشن میلاد امام علی(ع) در مقبره علامه سعیدالعلمای بابل با گرامیداشت میلاد با سعادت امیرالمومنین (ع)، داعش و جریان تکفیری را در ادامه مسیر دشمنان برای مقابله با جریان حق و عدالت امیرالمؤمنین(ع) بیان و خاطرنشان کرد: امروز عده ای به نام دین و پیامبر، سر انسان‌ها را جدا می‌کنند و به وحشیانه ترین اقدام دست می زنند تا انسان ها را از مسیر شعاع نور وجود امیرالمؤمنین(ع) دور کنند.

وی به جوسازی شیاطین علیه امام زمان(عج) و ایجاد موانع برای ظهور نگین آفرینش اشاره و تصریح کرد: تمرکز شیطان بر جوسازی علیه امام زمان است و کسی تصور نکند دشمن مستکبر در تهدید و جنگ راه انداختن علیه ما در منطقه برای تصاحب زمین و ثروت‌های مادی است.

احمدی نژاد ادامه داد: آنها به خوبی می دانند که در آینده ای نزدیک اتفاق بزرگی در منطقه اتفاق خواهد افتاد و ملت ایران به عشق اهل بیت(ع) با احیای ارزش های دینی و ایستادگی در راه حق زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

وی در ادامه ابراز کرد: برخی ها تقابل جریان استکباری را علیه نظام اسلامی سوء تفاهم می دانند. برخی ها فکر می کنند با دو تا آبگوشت خوردن و دور هم نشستن با استکبار جهانی مسائل حل می‌شود اما حقیقت آن است که همه فشارها برای جلوگیری از ظهور نزدیک امام عصر(عج) است.

به گزارش رسانیوز، احمدی‌نژاد با بیان این مطلب که قبول ناحق برخلاف مشی رفتاری امیرالمومنین(ع) است، گفت: امام علی(ع) حاضر نبود تا ناحقی را ولو به اندازه یک ثانیه به رسمیت بشناسد تا مثلا یک پیروزی موقت به دست بیاورد. برخی افراد حاضر هستند حق را برای رأی آوردن در انتخابات زیر پا بگذرند و دست به هرکاری بزنند و از ارزش‌ها کوتاه بیایند تا مثلا پیروزی موقت و کوتاه مدتی را به دست بیاورند.

وی ادامه داد: برخی ها فکر می‌کنند که با بعضی تن دادن به ناحق و زیر بار زور رفتن می توانند انقلاب را حفظ کنند اما این دسته بدانند که متن و محتوای انقلاب اسلامی بر اساس حق و جمع آن با غیر حق محال و ناممکن است. شکست انقلاب اسلامی، کوتاه آمدن از اصول است. ما باید بر حق ایستادگی کنیم و مانند حضرت زینب(س) پیروزی و زیبایی را در پافشاری و مقاومت در راه حق ببینیم و شکست ما ان زمان است که از مسیر حق و ایستادگی در مقابل مستکبران شیطانی عالم کوتاه بیاییم.

وی افزود: امروز جهان بیش از هر زمان محتاج امیرالمؤمنین و حاکمی از جنس او و مانند اوست. احمدی نژاد با اذعان بر این مطلب که اندیشه شیطانی در تقابل با اندیشه خدامحور است، گفت: علی رغم همه طراحی هایی که شیاطین در طول تاریخ به خصوص در 1400 سال اخیر برای محو اندیشه ی توحیدی به کار بستند به لطف خداوند یک حرکت توحیدی و آگاهی بی نظیر در حال شکل گیری است.

احمدی نژاد ادامه داد: پایه های شیطانی در حال شکستن است و ما شاهد استقرار عدالت واقعی با ظهور حضرت ولی عصر خواهیم بود.

وی به سخنان اخیر مقامات آمریکایی و تهدید ملت ها اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها فکر نکنند که با یکه تاری در دنیا پیروز میدان هستند بلکه حقیقت آن است که در سرازیری بدون ترمز افتادند و به زودی به درون دره نابودی سقوط خواهند کرد. همه بنیادهایی که غرب به ویژه آمریکایی ها ساخته اند در حال نابود شدن است و ملت ها بیدار شده اند و کار آنها را تمام شده می دانیم زیرا طاغوت هایی مانند فراعنه که قدرتشان از آمریکا بیشتر بود کارشان به نابودی کشیده شد.

احمدی نژاد حوادث دنیا را غیر قابل پیش بینی از سوی مستکبران دانست و جریان بیداری را جریانی فراینده از طریق گسترش مشی عدالت خواهانه در دنیا عنوان کرد و گفت: حوادث دنیا سرعت گرفته و هر روز شاهد تحول و خبری عجیب در دنیا هستیم و هر روز بر بیداری ملتها و تشنگی آنها برای منجی و اجرای عادلت بیشتر می شود.

وی با محکوم کردن حمله رژیم آل سعود به عنوان دست نشانده طاغوتی استکبار در منطقه به یمن خاطرنشان کرد: شمارش معکوس رژیم آل سعود از روز حمله به یمن آغاز شده است و به زودی شاهد نابودی این رژیم خواهیم بود. تنها یک قدم به پیروزی نهایی موحدین و اهل حق باقی مانده است و باید در این مسیر پافشاری و ایستادگی کرد. وی آگاهی بر پیروزی نزدیک ملت ایران را مورد توجه قرار داد و اظهار داش: جهان به سمت همگرایی و وحدت می رود و اقلیت محضی که همه ثروت های دنیا را در تصاحب خود گرفته اند باید بساط خود را با هوشیاری ملت ها برچیده بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *