فرمانده انتظامي شهرستان آمل مازندران، از شناسايي و دستگيري متهم به قتل خبر داد.
سرهنگ ” ولی الله گنجیان مقدم ” در گفتگو با هراز نو ، با اعلام اين خبر افزود: در مورخه 27/01/1394 مجرم به هویت “ایمان ر ” 34 ساله در پی یک درگیری خونین با شخصی به نام محمد حسن الف 48 ساله وی را در جلو بیمارستان 17 شهریورمضروب نموده و متواری میشود که مصدوم پس از چند روز کما در بیمارستان فوت نمود ، دستگیری ضارب در دستور کار مامورین قرار گرفته و به کلیه مراجع انتظامی اطلاع رسانی شد .
وي تصريح کرد : ماموران کلانتری 11 شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي و بهره گیری از تجارب خدمتی و منابع مخبر محلی موفق به شناسائی محل اختفاء متهم شدند .
فرمانده انتظامي شهرستان آمل خاطر نشان کرد : با شناسائي محل اختفاء متهم ، ماموران پس از تعقيب ومراقبت ، با هماهنگي قضائي در عملياتي پليسي متهم را دستگير کردند.
سرهنگ گنجیان افزود : متهم پس از دستگیری ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار داشت به جهت درگیری لفظی بر سر پارک خودرو با مقتول مشاجره نموده و بعد با ضربه چاقو وی را از ناحیه رگ گردن مصدوم نموده و متواری شدم .
گنجیان” فرمانده انتظامی شهرستان آمل” در پایان گفت : ارتقاء آموزش مهارت¬هاي زندگي بويژه مهارت کنترل خشم یکی از عوامل پیشگیری از جرائم خشن خصوصا درگیری میباشد و ازشهروندان انتظار داریم از رفتار های خشونت زا پرهیز کنند و نقش تربیت خانوادگی و آموزش موثرترین نقش است

4 thoughts on “قتل به انگیزه جا پارک خودرو”
  1. با سلام و احترام .
    با تشكر از پرسنل خدوم نيروي انتظامي شهرستان و جناب گنجيان زحمتكش كه در طول مدت فرماندهي انتظامي كلان شهر فرهنگي آمل متحمل زحمات فراواني شده اند و بحمدالله نتايج خوبي ر ا شامل شدند .
    با تشكر
    خاك پاي آمليون
    امين آهنگ آملي

  2. اقای فرمانده خیلی پرتی.ضارب همان روز درحین فرار دستگیر شد.در مصاحبه جنابعالی که در روزنامه های پنجشنبه آمده ودراینجا نیز ذکر شده (8اردیبهشت) مضروب زنده بودودرظهر روز یکشنبه 13اردیبهشت فوت کرد.کلا پرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *